01
Hvem er jeg?
Inden for online markedsføring beskæftiger jeg mig især med data, strategi, kunderejsen, kommunikation, konverteringsoptimering og generel optimering af virksomheders visuelle identitet og online tilstedeværelse.
Digital Marketing Specialist
Jeg har en bachelor i International Business & Marketing Management, og jeg har studeret Cand.It i Webkommunikation.
Jeg har +6 års erfaring med data-drevet marketing, og er i dag certificeret HubSpot- & Google-partner.
Min tid på bureau-siden
Hos Optimeo stod jeg med ansvaret for at lede og skabe resultater for en kundeportefølje på +190 website- og marketingkunder i SMB-segmentet på det danske marked.
Det indbefattede projektledelse af nyt website og visuel identitet, udarbejdelse af analyser og digital strategi – herunder planlægning af taktiske tiltag.
Derudover udarbejdede jeg løbende 12-måneders planer med operationelle marketingopgaver inden for bl.a. SEO, Google Ads, SoMe-annoncering og content marketing, hvor mit ansvar var at kvalitetssikre de opgaver udført af Optimeos medarbejdere.
Som en del af kvalitetssikringen analyserede jeg løbende strategiens performance samt justerede til for at sikre maksimalt udbytte.
Min approach til mit arbejde
Jeg arbejder ud fra en ‘test and learn’ approach, og det er også den kultur, jeg praktiserer i mit eget team.
Jeg arbejder særligt med at bygge en ’culture of experimentation’ hvor alt hvad vi beslutter læner sig op af test og data.
For mig handler vores succes om, hvor mange eksperimenter vi kan nå at eksekvere, så vi kan lærer af vores erfaringer.
Især i en digital tid hvor forbrugerenes demand skifter hurtigere end nogensinde før.
Her handler det om at kunne navigere og træffe de bedst kvalificerede beslutninger hurtigere end i går.
– 1 fejl er 0 fejl – 2 fejl er 2 fejl
6
års erfaring9
certificeringer190
klienter2400
timer rådgivningEn digital verden i forandring
Det, der motiverer mig i mit arbejde som digital marketing specialist, er muligheden for at skabe mine kunders forretning online, og at gennem en analytisk og data-drevet fremgangsmåde at finde dem til lige den strategi, som skaber resultater for den enkelte kunde.
Min passion for markedsføring begyndte, da jeg første gang fik øjnene op for hvor stor en reel forskel, jeg kunne gøre for den enkelte virksomhedsejer.
Når man arbejder effektivt med online markting, finder man hurtigt ud af hvor stor betydning, ens arbejde har for en forretning.
Mange virksomhedsejere kender ikke til det store uudnyttede potentiale, der ligger i deres forretning online, og i mit arbejde bliver jeg gang på gang bekræftet i det, at jeg bliver ved med at se, hvor hurtigt online markerting bliver en vigtig del af mine kunders forretning.
Mit mål med mit arbejde er at dele min viden, at hjælpe virksomheder med at vokse gennem online platforme og at ruste virksomhedsejere til en fremtid, der er digital.
Skal vi arbejde sammen?Mit mål med mit arbejde er at dele min viden, at hjælpe virksomheder med at vokse gennem online platforme og at ruste virksomhedsejere til en fremtid, der er digital.
Skal vi arbejde sammen?Mere end 150 strategier eksekveret
Over årene har jeg arbejdet med stort set enhver type virksomhed og har opbygget nogle værdifulde erfaringer inden for, hvad der virker, når det kommer til online markedsføring.
Skal du have mine erfaringer med i dit næste projekt?
Chief Marketing Officer
The Vintage Bar
Skal vi arbejde sammen?